Α. Κατεύθυνση Στρατηγικός Σχεδιασμός και Διασφάλιση Ποιότητας
Οι μεταπτυχιακοί φοιτητές θα είναι ικανοί να:
- Διαπραγματεύονται αναλυτικά, κριτικά και συγκριτικά θέματα που αφορούν τον ΕΧΑΕ και το εθνικό τους σύστημα ανώτατης εκπαίδευσης (ΕΣΑΕ) τόσο ως προς τη συγκρότησή τους όσο και την ανάπτυξή τους.
- Επιχειρηματολογούν για διάφορες επιμέρους πτυχές τόσο του ΕΧΑΕ όσο και του ΕΣΑΕ διακρίνοντας συγκλίσεις και αποκλίσεις.
- Διατυπώνουν ορθολογικά επιχειρήματα για τη σχέση του ΕΧΑΕ με την αγορά εργασίας.
- Συζητούν κριτικά για την ιστορική πορεία συγκρότησης του ΕΣΑΕ.
- Διαπραγματεύονται και να επιχειρηματολογούν πάνω στον στρατηγικό σχεδιασμό, τις αρχές και τα μοντέλα του.
- Να συνδέουν και να εξηγούν το ρόλο του στρατηγικού σχεδιασμού στον ΕΧΑΕ.
- Να συγκρίνουν και να προσεγγίζουν κριτικά τη θέση της Ελλάδας στον ΕΧΑΕ σχετικά με τον στρατηγικό σχεδιασμό.
- Να είναι σε θέση να χρησιμοποιούν αλλά και να εξηγούν το εργαλείο της τεχνικής SMART.
- Διαπραγματεύονται και να επιχειρηματολογούν πάνω στη διασφάλιση ποιότητας, τις μορφές της και τα είδη της.
- Να συνδέουν και να εξηγούν το ρόλο της διασφάλισης ποιότητας στον ΕΧΑΕ.
- Να συγκρίνουν και να προσεγγίζουν κριτικά τη θέση της χώρας τους στον ΕΧΑΕ σχετικά με τη διασφάλιση ποιότητας.
- Να είναι σε θέση να χρησιμοποιούν αλλά και να εξηγούν το εργαλείο της SWOT analysis.
- Να ανακαλούν και να παραθέτουν μεθόδους και τεχνικές έρευνας.
- Να αναγνωρίζουν, να επιλέγουν και να υποδεικνύουν μεθόδους και τεχνικές έρευνας.
- Να χειρίζονται και να εφαρμόζουν μεθόδους και τεχνικές έρευνας.
- Να αντιπαραθέτουν, να εξηγούν και να επιχειρηματολογούν πάνω σε ερευνητικές μεθόδους και τεχνικές.
- Να μπορούν να κατανοήσουν την λογική των ποσοτικών και των ποιοτικών μεθόδων έρευνας.
- Να μπορούν να εξηγήσουν γιατί η μεθοδολογία έρευνας που επέλεξαν είναι κατάλληλη.
- Να μπορούν να διακρίνουν γιατί και πότε χρησιμοποιούνται και οι δύο τύποι έρευνας.
Β. Κατεύθυνση Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών
Οι μεταπτυχιακοί φοιτητές θα είναι ικανοί να:
- Διαπραγματεύονται αναλυτικά, κριτικά και συγκριτικά θέματα που αφορούν τον ΕΧΑΕ και το ελληνικό σύστημα ανώτατης εκπαίδευσης (ΕΣΑΕ) τόσο ως προς τη συγκρότησή τους όσο και την ανάπτυξή τους.
- Επιχειρηματολογούν για διάφορες επιμέρους πτυχές τόσο του ΕΧΑΕ όσο και του (ΕΣΑΕ) διακρίνοντας συγκλίσεις και αποκλίσεις.
- Διατυπώνουν ορθολογικά επιχειρήματα για τη σχέση του ΕΧΑΕ με την αγορά εργασίας.
- Συζητούν κριτικά για την ιστορική πορεία συγκρότησης του ΕΣΑΕ.
- Να επιχειρηματολογούν πάνω στην ιστορική ανάπτυξη του θεσμού «πανεπιστήμιο».
- Να διαπραγματεύονται την ιστορική πορεία του ελληνικού πανεπιστημίου.
- Να αναλύουν τις κοινωνικές διαστάσεις του πανεπιστημίου.
- Να συνδέουν το πανεπιστήμιο με παγκόσμιες προτεραιότητες.
- Να προσεγγίζουν κριτικά τη συγκρότηση οράματος και αποστολής του πανεπιστημίου.
- Να διαπραγματεύονται το ζήτημα της διεθνοποίησης.
- Αναλύουν και να επιχειρηματολογούν κριτικά πάνω στην ιστορία του επαγγέλματος του εκπαιδευτικού με βάση τη διεθνή και την ελληνική εμπειρία.
- Διαπραγματεύονται και να προσεγγίζουν συνδυαστικά την ιστορία της εκπαίδευσης εκπαιδευτικών τόσο διεθνώς όσο και στην Ελλάδα.
- Εξηγούν και να παρουσιάζουν με τρόπο συνθετικό το διακύβευμα και τις προκλήσεις των ΠΠΤ.
- Μπορούν να συμμετέχουν ορθολογικά και δημιουργικά στην τρέχουσα συζήτηση για την εκπαίδευση εκπαιδευτικών τόσο στην αρχική όσο και στη συνεχιζόμενη μορφή της.
- Τεκμηριώνουν τη σημασία της πρακτικής άσκησης και να ερμηνεύουν την αξία της.
- Τοποθετηθούν εμπεριστατωμένα πάνω στο ζήτημα της επαγγελματικής ανάπτυξης και της αυτονομίας των εκπαιδευτικών.
- Διαπραγματεύονται θα θέματα διά βίου μάθησης και του ρόλου των εκπαιδευτών ενηλίκων.
- Να ανακαλούν και να παραθέτουν μεθόδους και τεχνικές έρευνας.
- Να αναγνωρίζουν, να επιλέγουν και να υποδεικνύουν μεθόδους και τεχνικές έρευνας.
- Να χειρίζονται και να εφαρμόζουν μεθόδους και τεχνικές έρευνας.
- Να αντιπαραθέτουν, να εξηγούν και να επιχειρηματολογούν πάνω σε ερευνητικές μεθόδους και τεχνικές.
- Να μπορούν να κατανοήσουν την λογική των ποσοτικών και των ποιοτικών μεθόδων έρευνας.
- Να μπορούν να εξηγήσουν γιατί η μεθοδολογία έρευνας που επέλεξαν είναι κατάλληλη.
- Να μπορούν να διακρίνουν γιατί και πότε χρησιμοποιούνται και οι δύο τύποι έρευνας.